DummeGaas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg bruker Slackware 9.0. Jeg kan ikke lage tegn som krever Alt Gr, for eksempel [ , ] og @. Det er bare slik i X. Her er min XF86Config: Section "InputDevice" Identifier "Keyboard1" Driver "Keyboard" Option "XkbRules" "xfree86" Option "XkbModel" "pc105" Option "XkbLayout" "no-latin1" Option "XkbVariant" "" Option "XkbOptions" "" EndSection Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 funker fint her Section "InputDevice" Driver "Keyboard" Identifier "Keyboard[0]" Option "MapName" "Standard Keyboard [ pc104 ]" Option "Protocol" "Standard" Option "XkbLayout" "no" Option "XkbModel" "pc104" Option "XkbRules" "xfree86" EndSection Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Det virker nå. Det jeg måtte gjøre var å skifte no-latin1 til bare no. Lenke til kommentar
olzorg Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 ah..takk for hjelpa, skulle akkurat til å poste akkurat samme spørmålet jeg også. ble greit til meg også når jeg fjerna det som sto i XkbVariant og XkbOptions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå