Krismeko Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vinter - med og uten snødryss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jakke med hette..og en slipper snø i nakken;) Ville kanskje fjernet de største "snøklumpene" her;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Jakke med hette..og en slipper snø i nakken;) Ville kanskje fjernet de største "snøklumpene" her;) Ja, hadde det og vet du, men lur som jeg var så brukte jeg ikke hetta Kanskje finere uten de klumpene ja... Fant forresten ut at jeg hadde et bilde til tatt fra nøyaktig samme ståsted bare få minutter senere, men mye bedre stemning da:) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er nok enig med Jan Eriks råd om bekledning. Noe vel store snøkorn i V1, men kompet er godt som vanlig. Fin vinterstemning. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vel mye snø i V1 trekker litt ned, liker nok V2 best her med den strålende sola. Grei formidling av forholdene. God 3'er! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Er nok enig med Jan Eriks råd om bekledning. Noe vel store snøkorn i V1, men kompet er godt som vanlig. Fin vinterstemning. Takk for kommentaren, Morten Skal prøve å huske riktig bekledning neste gang Vel mye snø i V1 trekker litt ned, liker nok V2 best her med den strålende sola. Grei formidling av forholdene. God 3'er! Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg