onanihardt Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som vet hvor lenge jeg må vente hvis jeg har drept drage på sin dragoncrate? 24 timer? 48 ? 1 uke? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dragoncrate? HVa snakker du om? Det er Skyrim, sant? Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Dragoncrate? HVa snakker du om? Det er Skyrim, sant? er det ikke dragoncrate? samma det.. Mente dragon location's (dragon ikonet på kartet) hvor lenge må jeg vente for at drager spawner? er det ikke dragoncrate? samma det.. Mente dragon location's (dragon ikonet på kartet) spiller skyrim ja hvor lenge må jeg vente for at drager spawner? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Om du har funnet en sånn vegg med ett ord på langt oppi ett fjell, eller ser på kartet att det er en drage somm bor der, så burde det være en drage der. Merk att om du har drept den, så kommer den IKKE tilbake. Litt senere i spillet kommer de å prøver å ta deg stort sett over alt, så det er ikke mangel på drager bare man kommer seg videre i spillet. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Etter første møtet med greybeards, møtte jeg drager overalt, når som helst... 100 timers spilt, ca. 50 drager drept, og sikkert 50 jeg har sett i horisonten.. Mulig jeg har vært heldig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har aldri hatt noen problemer heller med å treffe på drager +100 timer. Lenke til kommentar
dovahkiin Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 btw for de som spiller på ps3/xbox hvis du bruker fast travel og treffer på en drage umiddelbart så får du ikke dragon soul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå