Gå til innhold

Sennheiser HD 650 gir fra seg merkelige lyder på et Auzentech Home Theater HD lydkort?

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har jeg opplevd at det støtt og stadig kommer merkelige lyder fra mine Sennheiser HD 650 hodetelefoner, og mistenkte først at det var mikrofonen jeg har koblet til maskinen som skapte problemer for det hender at det til tider tar helt, pøser sensitiviteten på maks og da bare gir skurre og dunke lyder konstant, selv etter jeg deaktiverer det. Løsningen har da vært å koble ut mikrofonen osv..

Men nå er mikrofonen koblet ut og nå gir hodetelefonene noe ala det samme problemet, og den lager denne lyden selv om jeg skulle deaktivere / mute lyden på maskinen, deaktivere lydkortet osv osv.. Eneste måten å stoppe det virker å være å koble ut hodetelefonene fra maskinen, men det er jo utrolig upraktisk ettersom jeg da ikke lenger har noe lyd.

Har forsøkt å re-installere driverne til lydkortet uten at det utgjør noen forskjell.

Har lagt ved en liten lydfil av den lyden som hodetelefonene plutselig bestemmer seg for å lage.

Hva kan problemet være, hvor ligger problemet og hvordan skal jeg gå frem for å få det fikset?

http://www.2shared.com/audio/MKIrpySd/Untitled.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...