flodhest Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 problemet er det at jeg ikke får gjort noenting når maskinen har startet opp, det går ikke an å trykke på noen ikoner og hvis jeg beveger musa over start menyen kommer det bare det timeglasset, og ingenting skjer! Jeg hadde msblast viruset, men jeg ble kvitt det, håper ikke jeg har fått det igjen fordi jeg har lastet ned sikkerhetshullet. Men jeg har og lastet ned de siste oppdateringene, kan det ha noe med det å gjøre? Vil helst slippe å formatere ettersom det ikke er lenge siden jeg nettopp har formatert. Er det noe jeg kan gjøre i sikkerhetsmodus? Har slettet de siste programmene som var installert i sikkerhetsmodus. Har også prøvd å starte windows i de siste innstillingene som fungerte, men det gikk dårlig. så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 tror jeg bare gir f,og formaterer jeg... :-? edit: er vel raskere å installere på nytt, gjør det istedet jeg edit2: jeg formaterte allikevel edit3: Jeg har nå formatert og innstallert win xp happy ending! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå