fjarle Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Programvaren er ikke ferdig og likevel knuser Lenovo K800 Samsungs flaggskip. Sniktitt: Lenovo K800 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 K800? Treffer dårlig med navnet synes jeg, K800 er jo en eldgammel Sony Ericsson mobil :/ 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Problemet med mobiler til Lenovo er vel helst det at de kaller dem for "LePhone"... Forhåpentligvis er det noen i den vestlige verden som kan forklare Lenovo at det er en dårlig ide. Forøvrig, om de kommer med en Thinkpad-brandet mobil (med Thinkpad-kvalitetsnivå) så hadde jeg kjøpt den tvert. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Dette er s2:) Endret 12. januar 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 cosm0: Ser at noen ikke er enig i at Browsermark sier så mye om telefonen generelt. Poenget er at vi tester alle med den innebygde nettleseren. Selv om det fra tid til annen kommer inn ny teknologi i de innebygde nettleserne, er de for en stor del forholdsvis like - og dermed sier også poengsummene noe om ytelsesforskjellene mellom telefonene. Den innebygde nettleseren i Galaxy S2 fikk i overkant av 50 000 poeng i Browsermark. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 å teste den innebygde, sier jo ingen ting Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dette er s2:) Men tar jeg ikke feil nå så kjører du MIUI og ikke TouchPiz, og du har gjerne overklokket den også? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Interessant å se hvordan disse x86-telefonene blir, ryktene sier at de henger langt bedre med ytelse/watt enn enkelte har spådd. AtW Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) 106 000 poeng i ytelsestesten Browsermark er det høyeste vi så langt har sett på en mobiltelefon. Då tilrår eg dykk å prøve S2-en de roota i denne artikkelen på måndag. Eg fekk dette resultatet. 106898 er vel ikkje verst til å vere ein uklokka, nesten eit år gammal mobil, med ei alpha utgåve av ICS og begrensa hardware acceleration. Endret 15. januar 2012 av Navyshark Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dette er s2:) Men tar jeg ikke feil nå så kjører du MIUI og ikke TouchPiz, og du har gjerne overklokket den også? Huff avslørt;) prøver dette nå- http://software2tech.com/2012/01/14/update-samsung-galaxy-s2-android-4-0-3-i9100xxlp2-more-stable-and-support-face-unlock-video/ Det fungerer instalerte nova launhcer også da ble det pent,men den har slått seg av og på et par ganger+vet ikke om det blir sånn oden endelige versjonen men, når man går inn på phone så er det ikke noe valg for å gå til kontakter man må gå inn på contacts? cosm0: Ser at noen ikke er enig i at Browsermark sier så mye om telefonen generelt. Poenget er at vi tester alle med den innebygde nettleseren. Selv om det fra tid til annen kommer inn ny teknologi i de innebygde nettleserne, er de for en stor del forholdsvis like - og dermed sier også poengsummene noe om ytelsesforskjellene mellom telefonene. Den innebygde nettleseren i Galaxy S2 fikk i overkant av 50 000 poeng i Browsermark. Ser den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg