Gå til innhold

ingen tvil toshiba suger......

div_

Anbefalte innlegg

"propbably the worst labtop brand in the world ,hvorfor? JO bare fordi jeg går ut av en mappe med feks: 6 filer av 45mb hver, skal ikke alt slutte å fungere .En "gå ut av mappe" operasjon, skal ta 1sek ,ikke 2-3min hvorfor tar det så lang tid?? det er jo bare et par småfiler der :roll

stopp meg hvis jeg tar feil.......:-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
stopp meg hvis jeg tar feil.......:-/

Tror ikke det er Toshiba sin feil. Anbefaler deg å scanne maskinen for virus og spyware, defragmentere, søke gjennom registeret etter feil, avinstallere idiotiske programmer som Gator, Bouncy Buddy, Morpheus, og lignende. Sjekk også at alle komponenter bruker rett driver. Dersom dette ikke hjelper kan du vurdere en reinstall av windows.

Lenke til kommentar

hadde balster, men fikk det fjernet,takket været lyse hoder her:-)....er nok noe spyware her ja..men adware "ødela" hele maskinen etter prøving å fjerne ALL spyware..flaks jeg fikk fikset det i nødmodus...så adware holder jeg meg langt vekke fra, vet ikke hva som kan fjernes eller ikke..

pc her vært treig leenge...vel har endelig plass til å prøve defrag ect...

Lenke til kommentar
hadde balster, men fikk det fjernet,takket været lyse hoder her:-)....er nok noe spyware her ja..men adware "ødela" hele maskinen etter prøving å fjerne  ALL spyware..flaks jeg fikk fikset det i nødmodus...så adware holder jeg meg langt vekke fra, vet ikke hva som kan fjernes eller ikke..

pc her vært treig leenge...vel har endelig plass til å prøve defrag ect...

For at Windows skal være responsivt og fungere bra så må det vedlikeholdes. Ad-aware er et program som er bra til dette, men du må huske å lese før du trykker "ok slett alt".

www.tweakxp.com har mange gode tips for å holde maskinen snappy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...