div_ Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 "propbably the worst labtop brand in the world ,hvorfor? JO bare fordi jeg går ut av en mappe med feks: 6 filer av 45mb hver, skal ikke alt slutte å fungere .En "gå ut av mappe" operasjon, skal ta 1sek ,ikke 2-3min hvorfor tar det så lang tid?? det er jo bare et par småfiler der :roll stopp meg hvis jeg tar feil.......:-/ Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Tviler på at dette er Toshiba sin feil. Endten bruker eller softwarefeil. Lenke til kommentar
mamort Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du har sikkert bare installert noe søppel... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 stopp meg hvis jeg tar feil.......:-/ Tror ikke det er Toshiba sin feil. Anbefaler deg å scanne maskinen for virus og spyware, defragmentere, søke gjennom registeret etter feil, avinstallere idiotiske programmer som Gator, Bouncy Buddy, Morpheus, og lignende. Sjekk også at alle komponenter bruker rett driver. Dersom dette ikke hjelper kan du vurdere en reinstall av windows. Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kan ikke blaster viruset forårsake sånne ting (og mange flere) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 hadde balster, men fikk det fjernet,takket været lyse hoder her:-)....er nok noe spyware her ja..men adware "ødela" hele maskinen etter prøving å fjerne ALL spyware..flaks jeg fikk fikset det i nødmodus...så adware holder jeg meg langt vekke fra, vet ikke hva som kan fjernes eller ikke.. pc her vært treig leenge...vel har endelig plass til å prøve defrag ect... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hadde balster, men fikk det fjernet,takket været lyse hoder her:-)....er nok noe spyware her ja..men adware "ødela" hele maskinen etter prøving å fjerne ALL spyware..flaks jeg fikk fikset det i nødmodus...så adware holder jeg meg langt vekke fra, vet ikke hva som kan fjernes eller ikke..pc her vært treig leenge...vel har endelig plass til å prøve defrag ect... For at Windows skal være responsivt og fungere bra så må det vedlikeholdes. Ad-aware er et program som er bra til dette, men du må huske å lese før du trykker "ok slett alt". www.tweakxp.com har mange gode tips for å holde maskinen snappy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå