Mixy Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei! Håper ikke det bare er meg, men stadig vekk når jeg skal trykke på den ille oransje knappen for å gå til første ildsted post, klikker jeg på feil.. Enten da inn til første siden, eller knappen for vedlegg. Dette er spesielt knotete for touch-skjermer der man må zoome unødvendig mye inn.. Det er en knapp jeg tror mange bruker, og så hvorfor ikke gi den størrelsen den Fortjener? Eller at man bare kan trykke på den store mappen ved sidenav som ikke Gjør stort. For å vise hva jeg snakker om: Håper på Tilbakemelding! 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Ingen respons fra admin/drift/andre her? Mens vi er inne på ting som burde endres, hva med "Del denne lenken via Buzz" under siste post på hver side, er jo en stund siden det ble lagt ned, på høy tid at det ble gjort om til Plus Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Der kom det på plass allikevel ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå