Gå til innhold

[Løst] asrock vision ikke bilde gjennom reciver etter installeriing av driver

Anbefalte innlegg

Hei kjøpte en asrock vision 252b (gt 540m kort) og bytta ut hardisken til ssd og installere windows 7 og det var bilde helt til jeg installerte skjermkort driver. og da blei det mørkt. tv blinker ingen singnal. men hdmi rett i tv eller vga rett i tvn funker.

samme driver på cd som fulgte med som på asrock sine sider. testa begge. og får opp feil melding fra om at den ikke passer når jeg laster ned fra nvidea..

hadde samme problem med en acer bærbar også med nvidea kort. men den funka helt fint helt til skjermen ble knust og hardisken ble ødelagt. bytta ut hardisken med en corsair 60 gb ssd disk og installerte win 7 på nytt.

det er den ssd som sitter i asrocken nå.

har en yamaha rx 667 og en lg plasma. ( vet ikke hvilken hdmi versjon som er på kablene mine men har testa flere)må jeg ha 1.4 selvom tv ikke støtter 3d?

håper noen har no tips så jeg får bilde og lyd gjenom hdmi og recivern.

nå begyner jeg å lure om det er pga ssd disken men det skal vel ikke ha no sammenheng det.

mvh Eirik

Endret av eirik845
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har lignende situasjon med min eldre asrock ht330 eller hva den heter når jeg kobler gjennom min onkyo receiver.

Jeg tror hele greia er noe problem med hdcp/sync etc, det som har hjulpet mest så langt er å skifta hdmi-kablene og å sette en fast oppløsning ut fra receiver.

HDMI kabler kan gi bilde i blant, men fortsatt være ødelagte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...