Morten Ellingsen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vinterkveld på myra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Et aldeles vakkert bilde, lyset fargene og tatt i motlys!! 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 flott presentert stemningsbilde. god balanse i komposisjonen og bra farger. Egentlig godt gjort å ikke få flaire her, eller har du evt. fjernet de? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Flott stemning i dette bildet. Mitt tips ville vært bracketing på dette...for med en 30sek lukker vil sola forflytte seg noe,noe jeg mener å se her på sola..ikke rund med andre ord;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Som du sier er det lett å få flare på motlysbilder som dette. Har ikke fjernet noe men hvis man ser godt etter så kan man nok ane noe her også. Ikke lett dette, så det blir mye prøving og feiling. Takk for kommentaren GM. Endret 12. januar 2012 av Morten Ellingsen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Flott stemning i dette bildet. Mitt tips ville vært bracketing på dette...for med en 30sek lukker vil sola forflytte seg noe,noe jeg mener å se her på sola..ikke rund med andre ord;) Det er ikke sol men noe utbrendt måne du ser Jan Erik. Bracketing har absolutt noe for seg, men ikke på så lange lukkertider....tror jeg. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Flott stemning i dette bildet. Mitt tips ville vært bracketing på dette...for med en 30sek lukker vil sola forflytte seg noe,noe jeg mener å se her på sola..ikke rund med andre ord;) Det er ikke sol men noe utbrendt måne du ser Jan Erik. Bracketing har absolutt noe for seg, men ikke på så lange lukkertider....tror jeg. Takk for kommentaren. Hehe..ja der ser du..ser ikke forskjell på sola og månen jeg...nei nei...går å legger meg..ble flau Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Flott stemning i dette bildet. Mitt tips ville vært bracketing på dette...for med en 30sek lukker vil sola forflytte seg noe,noe jeg mener å se her på sola..ikke rund med andre ord;) Det er ikke sol men noe utbrendt måne du ser Jan Erik. Bracketing har absolutt noe for seg, men ikke på så lange lukkertider....tror jeg. Takk for kommentaren. Hehe..ja der ser du..ser ikke forskjell på sola og månen jeg...nei nei...går å legger meg..ble flau Det er nok ikke så lett å se forskjell, men med 30sek. lukkertid mot sol vet jeg at bilde ville blitt "en smule" utbrendt. 1 Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 flott frontfigur i nattbildet, med fin farge og stemning. bare Elgen som mangler ) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ok resultat av turen vår dette Morten. Vanskelig å gjøre det annerledes, komp og skarphet sitter som vanlig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 En varm formidling av kald vinter dette! Liker fargene og tonen i bildet. Grei komp. Bra skarpt. Noe utbrent i månen..! God 4'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 ser så herlig ut og komme seg ut i snøen...skal finne langrennskiene og komme meg på tur,nydelig bilde 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg