Gå til innhold

Ødelagt hardisk ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg startet min pc så gikk valt så tregt å var helt ubrukelig , kunne ikke trykke på noe engang. Så jeg bestemte meg for å reformatere pcen min, når jeg kom første ganga å skulle formatere den sås sto den på "pakker ut windows filer" på 0 % hele tia så kommer det følgende melding "Windows kan ikke installere nødvendige filer. Forsikre deg om at alle filer som er nødvendige for instalasjon, er tilgjengelig og start instalasjonen på nytt. Feilkode : 0x8007045D"

Så prøvde jeg igjen så sto det jeg kunne ikke instalere på hardisken. Så når jeg skrur den av å på mange ganger kan jeg installere igjen men jeg får bare opp den feilmeldingen?

Er det hardisken min som er gåen? men jeg finner den jo i biosen og der jeg instalerer ?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være større deler sektor feil på harddisken.

Men jeg ville først prøvd full formattering for å utelukke partisjonsfeil kan være hvis du hadde et annet filsystem tidligere f.eks linux at maskinen ikke gjenkjenner harddisken.

Ellers kan det være installasjonsplaten som er problemet.

Så jeg ville forsøkt litt til før du konkluderer med harddisken er defekt, har du en annen harddisk kan du bare prøve den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...