Ergod Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes det er viktig å prøve å forstå islam på en best mulig måte. Det er utvilsomt mange negative sider ved islam, men man må også ta høyde for at det er noe ved denne religionen som vi ikke helt forstår og som gjør at den kan vokse slik i Europa og i resten av verden. Tråden min var ikke et forsøk på å forkynne islam, men å påpeke at islam har noen sider som kan virke innbydende og forlokkende på en del mennesker. Jeg tror de fleste muslimer vil mislike at jeg påpeker "oppskriften" på deres adferd. De snakker aldri selv om disse tingene. De ber folk som vil vite mere om islam om å lese koranen, på tross av at koranen er en svært forvirrende bok om man ikke kan konteksten. Ved å vise til at det er sunnah å smile så ville jeg påpeke at det er noe manipulerende uærlig ved denne adferden, spesielt overfor ikke-muslimer. Det at muslimer selv ikke snakker om negative sider ved sin egen religion og adferd er i seg selv nyttig å vite. Jeg er ikke positiv til islam, men jeg mener det er viktiig å forstå islam og muslimer. Også de forlokkende sidene ved religionen. For da kan kanskje og forstå bedre hvorfor så mange på venstresiden taler varmt for muslimer og hvorfor mange unge kvinner føler seg tiltrukket av muslimske menn. Var det unødig å stoppe min forrige tråd? Hva er reglene for debatt om religion? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes du skal bli politiker så du kan få delt de sterke meningene dine Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Moderatoren som stengte den forrige tråden din postet en forklaring. Hvis du leser det han skrev finner du ut hvorfor tråden din ble stengt. 3 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du konstanterer noe, (pluss forsøker å forherlige islam med "gode" sider som de fleste som faktisk har vært i kontakt med muslimer VET at ikke alltid stemmer...) og legger derfor ikke opp til noen diskusjon eller menings utveksling om evnet annet enn at vi kan si ut fra egenerfaring at de ferreste av muslimer løper rundt og smiler hele tiden... Pluss en stor del forkynning... Vet du, jeg ha null niks tro på at du ikke seiler under falsk flagg her jeg og faktisk er muslim selv... Du er litt for pro muslim til å ikke være en muslim... You know, kwacks like a duck, walks lika a duck and you are a duck... 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Du heter vel ikke loke?? for her er det en sølvtunge involvert. Du stiller spørsmål men frampeker ting som ikke er helt rigtig, så dette er demogogeri på sitt værste. For å sitere Gandalf: "Keep your cleft tongue behind your teeth!", for du er som slangen som hvisker i Eva's øre! -frank EDIT: Ja jeg vet jeg er slem! Endret 11. januar 2012 av frankhaugen Lenke til kommentar
O3K Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Om den forrige tråden din "Muslimer smiler mye fordi profeten Mohammed gjorde det" ikke hadde blitt stengt fordi den ikke innbydde til diskusjon overhodet, så hadde den blitt det uansett siden den litt eldre tråden din "Å hilse er veldig viktig i islam" tok opp det samme "poenget". Endret 11. januar 2012 av O3K Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Henvendelser angående moderasjon skal fortrinnsvis skje til ansvarlig moderator eller som klage til innholdsansvarlig, jfr. retningslinjene pkt 7. De skal ikke skje i tråden som modereres, eller som nytt innlegg på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg