owhb Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Heisann folkens Jeg er 14 år, og skal på utplassering hos en lokal Expert forhandler i morgen. Skal utplasseres i fra siste skoletime (13:00-14:00) til rundt halv 16 tipper jeg. Jeg er godt over gjennomsnittet interessert i data og elektronikk. Jeg skal være der hver torsdag frem til avtalen blir brutt. Avtalen kan sies opp av begge parter når som helst. Derfor jeg lurte på om dere hadde noen tips til hva jeg kan gjøre så jeg blir værende der en stund? (Jeg tror da dette var det mest riktige underforumet) - Ole Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Skal du selge i butikken? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Litt usikker på hva du spør etter her. Du vil altså bli værende der så lenge som mulig? Hva med å søke jobb der etter endt utplasseringsperiode? Forhøre seg muntlig om muligheter for jobb med daglig leder for å finne ut hvor ståa ligger hen. Skaffe seg god informasjon om de produktene du selger, og rett og slett være en god selger. Å ha prøvd ut produktene selv er jo også et stort pluss dersom du har mulighet for det. Så tror jeg du bør kunne stille godt. Lenke til kommentar
owhb Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Første gang der idag, fra rundt 13 - halv 16. Gikk veldig greit egentlig, startet med og rydde noe på lageret, hive diverse søppel osv. Fikk bare mindre og mindre oppgaver og gjøre så endte opp med å gå rundt og bli kjent i butikken og rette på enkelte varer Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvis du vil hjelpe kundene med å få seg en bra pc hadde jeg kasta dem ut av butikken og tipsa som en nettbuttikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvis du vil prøve å få jobbe der en stund så er det bare å stå på. I stedet for å vente på å få oppgaver så spør du om du trengs til noe. Hint til at du har lyst til å være der mere, men ikke mas. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Eit bra tips er jo å vise iniativ, om du ser noko som trenger å bli gjort, så ta i eit tak. Også må du jo såklart nevne at du (f.eks, Ryddet i hylla med Filmer). Så ikkje det går forbi uten creds. Ta i eit tak og imponer! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Skal du være der lenge å kommer du langt med egeniniativ. Men syns du hadde korte dager... Kan du ikke få mer? Endret 16. april 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå