Ron Burgundy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei! Småflaut problem jeg ikke klarer å fikse... Ikonet for Microsoft Word har forsvunnet! Både fra startmenyen, taskbar eller hvor som helst ellers. Alle andre er inntakte, også fra officepakken. Dette vet jeg ikke hvordan jeg retter opp i! Vises sånn hvitt ikon som angir ukjent filtype eller lignende.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Icon cache rebuild: http://www.winvistaclub.com/t71.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 hvilken office pakke? Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 2010 academic professional eller hva den heter. Skal prøve tipset til Hårek så fort jeg har tilgang til pc'n igjen (tirsdag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Prøv først å reparer innstallasjonen via legg til / fjern programmer. Høyreklikk på programmet (office) og velg endre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå