internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) i whas drunk Endret 12. januar 2012 av supercz Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du røykte HVAFORNOE sa du?? 4 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Du røykte HVAFORNOE sa du?? mye rart, men det går mest på drikking av mjød og øl Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 det her ble bare for snodig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dårlig troll. Noen som har spilt for mye Skyrim og sett filmen Thor litt for mye. Legg til dårlig engelsk og dårlig norsk. Myth busted 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 hvordan gjør jeg religionen min offisiel? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Bare sånn et tips så kan det være lurt å bruke stor bokstav og rettskriving. 9. klasse? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Bare sånn et tips så kan det være lurt å bruke stor bokstav og rettskriving. 9. klasse? vg1, jeg har skrivevansker, men føler at jeg har blitt bedre på rettskriving etter jeg ble med i dette forumet. 2 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 My bad. Vel, tror ikke du trenger å gjøre den offisiell på noen måte! Men du bør vel kanskje finne noen som tror det samme som deg da... Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 nei, jeg er ikke et 'troll' og jeg er egentlig ikke ateist Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Odin er ikke en ny gud, hvorfor lage en ny religion når en tilsvarende eksisterer? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 hvordan gjør jeg religionen min offisiel? Det er ingen formell prosess, har du mange nok tilhengere som ærklærer seg tilhørighet kan du bli godtatt, (100000 stk. i Norge burde være nok). Det holder ikke med 100'000 "likes" på facebook, Man trenger en konkret "filosofi" eller et livssyn, og en organisasjon av noe slag folk kan melde seg inn i, og får du tilstrekkelig medlemmer kan du gå til "kirke"-departementet og be om annarkjennelse som religion. Dette er ikke nok men det er et steg i riktig retning, for man for som oftest avslag, så må man gå rettens vei, å i rettssystemet 'bevise' over all tvil at man er en religion, evt. gå gjennom folkevlagte til å vedta en "resulusjon" som definerer troa di som en religion. (sorry for skrivefeil men er lat og gidder ikke korrekturlese ) -frank 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Odin er ikke en ny gud, hvorfor lage en ny religion når en tilsvarende eksisterer? gammel gud, ny tolkning takk frank Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Sååååe... Er det du som har skrevet dette? Når skulle du i krigen egentlig? Forresten så tror jeg ikke det er helt lovlig av Thor å gi alkohol til mindreårige. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Sååååe... Er det du som har skrevet dette? Når skulle du i krigen egentlig? Forresten så tror jeg ikke det er helt lovlig av Thor å gi alkohol til mindreårige. Lovlighet og religiøses overbevisning av dets "rigtighet" er to VELDIG forskjellige ting -frank 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Sååååe... Er det du som har skrevet dette? Når skulle du i krigen egentlig? Forresten så tror jeg ikke det er helt lovlig av Thor å gi alkohol til mindreårige. ingen lov mot og lage sjæl Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Så det var du som laget den selv, og ikke Thor som skjenket deg altså? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Så det var du som laget den selv, og ikke Thor som skjenket deg altså? du kan ta og lese posten min på reddit. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har lest teksten din! "then thor came whit a strike of thunder at my side, he then told me to drink som of this mead. after i tokk my first drink of it everything" Slik jeg tolker det så har du laget ditt eget øl og så skjenket han deg med dette? Er dette en slags drøm/åpenbaring du har fått etter du har vært på sykehus for hjerteoperasjon? Eller kom hjerteoperasjonen etter at du fysisk hadde drukket mjøden som du har laget selv som Thor skjenket deg? Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 I dummeste laget? Gå en runde eller to til men tenkning før du bestemmer deg for noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg