Jo Are Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei Har en MacBook Pro 2009 modell, med snow leopard innstalert. Har tidligere funket bare fint med tv2 sumo, men de siste par dagene har jeg ikke kommet meg inn. Det vil seg jeg kommer meg inn på tv2sumo.no, men jeg får ikke sett tv. Har nyeste versjon av firefox og silverlight innstalert, samt et aktivt abonnement Noen som vet hva som kan være galt? Setter veldig stor pris på hjelp, må ha det til helgen, da er det premier league Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du skal bare være glad til da fotball er djevelens verk og nå har du muligheten til å komme deg ut av helvetet. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du skal bare være glad til da fotball er djevelens verk og nå har du muligheten til å komme deg ut av helvetet. fotball er bedre enn religion! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Får du bare svart skjerm? Høyreklikk i vinduet og gå på silverlight options. Sørg for at lokal lagring er aktivert. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Får du bare svart skjerm? Høyreklikk i vinduet og gå på silverlight options. Sørg for at lokal lagring er aktivert. Får ikke svart skjerm en gang, får ikke klikket på "se programet". Lokal lagringsplass er aktivert. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Se om det fungerer i en annen nettleser. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Får du noen feilmelding? Som du beskriver oppsettet ditt skal det virke. Forsøkt omstart av maskinen .Safari? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Skal prøve med safari, var en god ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå