kjikvadrat Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) La merke til dette på ein fototur - syntest det var ein interessant lyssituasjon Byggefeltet mitt har kveldssol, eit anna får ikkje. Revansje! Me har stort sett ikkje kveldssol Endret 11. januar 2012 av kjikvadrat 3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fint bilde, ihvertfall det jeg kan se i den oppløsningen du har lagt det ut i. Du har en fin linje med bergnabben i forgrunnen som drar deg inn mot horisonten på en fin måte. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikke for og være slem men hvorfor legger du ikke bildet i Bildekritikk eller i månedtråden, siden de kategoriene er for det, liker du ikke de kan du alltid bruke gamle BK til bildefremvisning hvis du vil ha tilbakemeldinger, så lenge vi får ha den i fred da Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Nautica: Jau, det kan du seia Eg ville ikkje leggja ut for kritikk (or kritikktråden er forbeholdt kritikk, slik som eg har skjønt det). I tillegg føler eg at eg har lagt ut så mykje i januartråden, og fleire bilete av same sorten Eg kom vel kanskje ikkje på at den nye kritikken har moglegheit for "visning"... hmm, det må eg prøva å hugsa Takk for påminning, jaffall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå