Streetcop Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Bestilte nettopp en vare fra microplex.no . Pakken var pakket og klar til levering. Da den plutselig "forsvant" fra ordre listen. Den er verken i nye ordre eller effektuerte ordre... Er det slik det skal være? kommer den tilbake etter hvert? hva skal jeg gjøre? :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 sende mail til microplex... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 har skjedd akkurat det samme med min ordre, så tviler på at det er noe å uroe seg over... sikkert bare systemet deres som ikke er oppdatert eller no. den var i allefall pakket tidligere på dagen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Under juletre kanskje ? Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 sende mail til microplex... Skader jo ikke sende de en mail, sender en i morra om det ikke har skjedd noe. Kanskje jeg ringer og irriterer de og Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 har skjedd akkurat det samme med min ordre, så tviler på at det er noe å uroe seg over... sikkert bare systemet deres som ikke er oppdatert eller no. den var i allefall pakket tidligere på dagen... Håper det ikke er noe som har skjedd, i såfall har vi en missing container Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Under juletre kanskje ? Ventetiden blir kanskje i lengste laget da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Aldri hørt om pakketap? (Har en følelse av at det norske postverket slik vi kjenner det snart kommer til å trykke dette uttrykket til sitt bryst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå