Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merkelig start på et forhold?

Anbefalte innlegg

Hei trådstarter her.

Jeg stolte på henne hele tiden og tror ikke hun snakket med flere samtidig.

De 3 første ukene så hadde vi utrolig mye kontakt,både på mobil/meldinger og facebook på kvelden.

Satt ofte over 2 timer og snakket sammen om alt mulig de 3 første ukene.

Men da hun testet meg den 3. gangen så ble jeg dessverre så skuffet at jeg måtte ta en alvorsprat med henne.

Etter dette ble hun litt mindre på facebook og fikk mindre meldinger pr.dag.

Men hun ringte meg sikkert annenhver dag på kvelden mellom 22-00.

Vi hadde som vanlig forskjellig ting å prate om.

Men jeg var også litt dum skjønner dere,da jeg har lite erfaring med å bli kjent med jenter,ble jeg ofte bekymret over situasjonen vår,så jeg måtte i løpet av den første måneden spørre henne kanskje 2-3 ganger om hun virkelig var interessert i meg.

Jeg skjønner jeg gjorde det sånn at hun ble lei av å høre dette,så har en del av skylden her.

Jeg sitter her og hater meg selv og er forbannet på meg selv for å ha hørt på tips fra mine venner om hvordan jeg skulle gjøre ting.

For ikke alle tipsene fra mine venner var av det gode slaget dessverre.

Men så klart mye av det hun sa og gjorde ikke er bra,men på telefon var hun utrolig flott og voksen,og vi hadde en fin tone.

Men etter alt dette så ble det for stille for meg ,så jeg bryter sammen av og til på kveldene her nå,og har det ikke bra med meg selv. :(

Postet av anonym: 46e2ac1886edbc8f8f829cada6e011be

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men etter alt dette så ble det for stille for meg, så jeg bryter sammen av og til på kveldene her nå, og har det ikke bra med meg selv. :(

Litt god gammeldags kjærlighetssorg har man ikke vondt av :) Godt å virkelig kjenne at man lever i blant! Det beste med det er at det går over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...