Paisley Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hei!Akamistene i byene Oslo og Trondheim har gruppert seg de siste årene, og de har blitt en god gjeng som tar byen fatt med kamera i hånden. Etter lengre tid har jeg oppdaget at det er flere brukere på fotodelen som befinner seg i og rundt Drammen, og jeg ønsker derfor å se ut hvor mange det er. Kanskje vi er mange nok til å samle oss og få i gang fotoaktiviteter i vår egen by? Og har vi i det hele tatt lyst til å grupperes? Er det stemning for dette? Endret 7. mai 2018 av Krølle Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvorfor ikke begynne med å arrangere et treff i drammen, da får du en indikasjon på hvordan ståa er Selv så lever jeg på mottoet bedre med en time i drammen en en dram i timen, eller var det motsatt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor ikke begynne med å arrangere et treff i drammen, da får du en indikasjon på hvordan ståa er Selv så lever jeg på mottoet bedre med en time i drammen en en dram i timen, eller var det motsatt Det er nok en bedre vei å gå! Dersom du skulle falle innom Drammen ved et uhell kan jeg forsikre deg om at byen er på høyde med nevnte dram Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Har hatt en ønske og bestige korketrekkeren, eller hva den heter igjen Skal kanskje til Drammen og prate med en forhandler om et par måneds tid, kanskje vi kunne fått til noe da hvis det ikke skjer noe før ? Endret 13. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Avhengig av tidspunkt og værforhold, er ikke avstanden større enn at jeg kunne satt meg på toget fra Oslo. Om destinasjonen virker interessant. Lite kjent i Drammen, gitt. Prøver å overvinne fordommene mine... 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Drammen har blitt en veldig spennende by med mange gode muligheter for motiver. Så jeg er helt klart for et nytt besøk. Hva med en helg i mars? I såfall etter helgen den 3-4. Da er det fotomesse i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Ks3nia Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synes denne tråden bør tas opp igjen :-D 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synes denne tråden bør tas opp igjen :-D Helt enig. 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synes denne tråden bør tas opp igjen :-D Heisann. Du dukket ikke opp søndag? Jeg kom etterhvert, en god halvtime forsinket. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Heisann. Du dukket ikke opp søndag? Jeg kom etterhvert, en god halvtime forsinket. Men vi var i Oslo, ikke Drammen Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Men vi var i Oslo, ikke Drammen Hehe Har drevet litt aktiv verving for fototreffene våre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hehe Har drevet litt aktiv verving for fototreffene våre. Det er lov Lenke til kommentar
Ks3nia Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Synes denne tråden bør tas opp igjen :-D Heisann. Du dukket ikke opp søndag? Jeg kom etterhvert, en god halvtime forsinket. Jeg kom meg aldri ut av døra #densøndagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå