Spotify Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har en Samsung Galaxy Xcover, og av og til når jeg skal sende melding så kommer det "Det oppstod en feil" når jeg prøver og sende melding. skjer sikkert med hver tredje melding jeg skriver... Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ville sjekket nr til meldingssentral og innstillinger for å sende melding samt at du har nok dekning der du sender fra. Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Meldingssentralen?? Og hva skal jeg se etter på innstillingene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Alle mobiler har et nr til meldingssentralen lagret. Stapper man inn simkort vil ofte det settes automatisk, men opplever at f.eks selv om ventelo bruker telenors nett funker ikek telenors oppsett selv om det er det som legges inn. Sjekk meldingsinnstillinger, og legg inn kun nr til din operatørs meldingssentral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå