Gå til innhold

Kva er historia i Violetta Violetta trilogien? og ellers kva er ditt forhold til Kaizers Orchestra?

KR9RR

Anbefalte innlegg

Personleg har eg digga Kaizers sida første stund eg hørte dei! Eg hørt først på Ompa til du dør plata, og vart bergtatt! Seinare har nå Violetta Violetta trilogien komt, og eg trur vell heit ærlig att det kan være dei beste albumma sida Ompa til du dør!

Ønsker gjerne en diskusjon på kva historie i trilogien er, kan være mange artige meininger om det! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg har fått med meg har mann (husker ikke navnet) og Beatrice (kone) vært i gift i X antall år og fått datteren Violeta. Mens Violeta fremdeles er en liten jente begynner Beatrice å tilte mer og mer utenfor normal oppførsel og utvikler overnaturlige krefter - en "demon". Av hva slags natur og styrke er jeg ikke sikker på, men det virker som at dama er rimelig potent, for ikke å snakke om depressiv. Av frykt stikker mannen av midt på natta og drar med seg Violeta for å skjerme hun fra moren sin.

Problemene begynner når Beatrice merker at de er borte og hennes jakt på dem starter. Hun bruker flere år på å finne spor og ledetråder til hvor i verden mannen og datteren oppholder seg, og i løpet av disse årene begynner også Violeta å utvikle overnaturlige sanser. Hun kan føle morens minner og følelser på andre siden av verden. Mannen merker at datteren er begynt å bli som moren sin og blir livredd. Han prøver å bli kvitt henne på sortemarkedet i Singapore med hjelp av sin kriminelle bror. Violeta derimot har ingen interesse av å bli byttet bort eller solgt og flykter fra faren og onkelen sin i et tog. En flukt som til slutt førte til onkelens død.

Nå er Beatrice faen så forbanna og overalt hun ferdes blir himmelen sort som kull og hun sverger hevn over sin mann.

Amidoingitrite?

Violeta Violeta Vol.I er forøvrig ett av de ytterst få albumene hvor jeg har likt alle låtene. Var ikke like heldig med Vol.II, men midtpartiet i en trilogi er jo alltid det kjedeligste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...