Eriksendrul Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hallo , Jeg har sett noen filmer i det siste og sett mange korte klipp jeg kan ta ut og "lage" bilder som skal være morsomme , altså jeg vet ikke åssen jeg skal beskrive det fordi jeg vet ikke hva de heter Men du tar for eksempel et kort klipp der foreksempel noen lager et sykt eller merklig utrykk og legger tekst under som "passer" til utrykke i det "bilde" du har lagd . Eksempel : I filmen er det en som snur seg og gir tommel opp med et rart blikk som er ironisk fordi han som "får" tommelen gjorde noe dumt. Jeg klipper sånn at jeg bare får med når han snur seg og gir tommel opp og rart utrykk og legger en tekst under som sier "good F****** Job" Fu vansklig og beskrive men dere skjønner det kanskje Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Endret 11. januar 2012 av Obi von Knobi 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 ja nei ikke sånn bilde , og ja det var klønete og vanskelig forklaring jeg ga Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva vil du oppnå med denne tråden? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Hva vil du oppnå med denne tråden? tyggis,fred i verden, hus i spania, banjo og en kald øl svar for faen? ka du tru ? 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Vanskelig å svare når du ikke spør om noe som helst. Jeg mistet uansett lysten til å hjelpe deg i det du svarte meg. Endret 11. januar 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Vanskelig å svare når du ikke spør om noe som helst. Jeg mistet uansett lysten til å hjelpe deg i det du svarte meg. Mr.Moral Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 nesten , bilde er forsatt i bevegelse . det er et kort klipp fra en film rett og slett bare med tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå