JonH Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ser etter en ny telefon siden den jeg har nå sliter etter tre år. Ettersom jeg driver mye med foto ville det vært greit å ha en mobil som også kan fungere som nummer-to kamera og som alltid er med. Har tittet litt på SE Xperia Arc S, men er det andre gode alternativer jeg burde titte på? Gjerne i samme prisklasse eller billigere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har vært borti endel SE telefoner hvor batterikontaktene krymper i kulden slik at telefon slår seg av. Skal du ha en fotomobil burde du jo hatt en med blitz og ikke led lys samt god optikk. Lenke til kommentar
58302041230 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den beste kameramobilen som finnes nå, er Nokia N8 som koster 2390 på netonnet.no. Der får du ekte blits og det meste et kamera bør ha. Denne har dessverre ikke Android hvis du ønsker det. Test av N8 Skal du ha Android ville jeg gått for Arc S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå