ulv666 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Driver og jobber i forskjellige butikker, hvor jeg følger opp, og sjekker planogrammer. Dessverre er opplegget litt gammeldags, og jeg må ha med meg ark, med bilder av planogrammene for alle de forskjellige kjedene, samt størrelser. Som er en del stk. Ofte blir det og gjort oppdateringer, hvor jeg da er avhengig av å få printet ut disse arkene. Testet derfor ut å laste ned noen som pdf filer på mail som jeg lagret på pda/tlf internt. Dette funket ganske greit, men kan ikke ha alle planogrammer til enhver tid, lagret på mange flere telefoner. Tenkte da dermed å prøve å lage en enkel hjemmeside, hvor jeg lagrer alle planogrammene som pdf filer. I mappe struktur, at du velger kjede, område, og så butikk. Det må være mobilvennlig, og enkel som mulig. har aldri gjort noe slikt før, bortsett fra en 1-2-3 hjemmeside jeg lagde en gang for mange år siden. Kunne noen ha gitt meg noen råd, dyttet meg i riktig retning, om noen programmer, eller hjemmesider som er greie å teste dette ut på? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kan jo kikke litt på vedlagte fil Hvordan lage en nettside.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå