pakini Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Vi har fiber tlf, dessuten bor vi på en plass med dårlig dekning, så det er hovedgrunnen til at vi enda har fast tlf Han har ikke ringt mere, som jeg vet om da! Men har forklart han at man ikke kan ringe til nødnr uten at det er nød! Har og gitt han en lapp med tlfnr til meg, mannen, besteforeldre, tante og onkler som han kan ringe til om han absolut vil ringe til noen Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hvis han gjør det igjen, så ta ham med til politistasjonen, og krev at han ber om unskyldning til en politimann der. Kan godt hende at han hører mer på en politimann enn sine foreldre. Kanskje det ville skremme ham litt mer. Sikkert teit forslag men Endret 7. februar 2012 av snillekim 4 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det er ingen grunn til å skremme barn slik! Husker du når du var ett barn hvordan du opplevde at en mor kjefter på deg eller at du blir skjelt ut... Det som er best er å ta en alvorlig prat med han å få han til å skjønne at det er galt! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Fasttelefonnummeret ditt har en såkalt "FAR" adesse som er så nøyaktig at de finner ut hvilken dør som er din i blokka, om du så bor i blokk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Barn er også av den tankegang at hvis de ikke får lov, er det enda større trang til å gjennomføre det... Lenke til kommentar
pakini Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Fasttelefonnummeret ditt har en såkalt "FAR" adesse som er så nøyaktig at de finner ut hvilken dør som er din i blokka, om du så bor i blokk. Vi bor i enebolig på landet ca 40min utenfor Bergen! Har ikke vei eller hus nr en gang Men han har ikke gjort det flere ganger, som jeg vet om vertfall.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Fasttelefonnummeret ditt har en såkalt "FAR" adesse som er så nøyaktig at de finner ut hvilken dør som er din i blokka, om du så bor i blokk. Vi bor i enebolig på landet ca 40min utenfor Bergen! Har ikke vei eller hus nr en gang Men han har ikke gjort det flere ganger, som jeg vet om vertfall.. HUs og gårdsnummer Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nei, men burde de ikke ringt meg oppigjen? Kanskje de hører det er et barn, også blir de bekymret? Uff, syns ikke noe om dette... Litt gammal tråd men det får prøve seg. Tenkte berre å nemne at tastelåsen kan forverre situasjonen. Dei fleste tastelåser er slik at du kan slå nødnummeret sjølv om tastelåsen står på. Dette fordi at den som treng hjelp ikkje skal trenge å bruke tid på å finne ut korleis tastelåsen fungerer. I norge har vi tre nødnummer, men det er vanlig at telefonen kun støtter 112. Så dersom tastelåsen står på så er det kun nummeret 112 som fungerer. Dersom tastelåsen ikkje står på så blir det fleire nummer som det går ann å ringe. Så kanskje vil du ikkje bli kvitt problemet med uatorisert ringing, men kanskje vil du spare operasjonssentralen for litt plagsom ringing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå