tombos1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Heisan og godt nytt år! Når jeg f.eks får e-post fra f.eks Soundgarden, Elkjøp etc. får jeg ikke opp hele e-posten; altså noen bilder etc. mangler. Når jeg trykker på en link eller eller et produkt i e-posten får jeg opp en feilmelding fra Microsoft Office Outlook som sier: "Operasjonen ble avbrudd på grunn av begrensninger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt systemansvarlig." Noen som har en fornuftig løsning for å få rettet opp dette? Takker og bukker... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har du prøvd å kontakte systemansvarlig? Lenke til kommentar
tombos1 Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Heisan! Systemansvarlig? I så fall hvem er det? Det er jo min private pc her hjemme... Mulig, dette var et dumt spørsmål - beklager i så fall det Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Da er det jo du som er systemansvarlig. Hva sier brukermanualen til Outlook om feilmeldingen? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kanskje lmgtfy kan hjelpe? Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 BlueEAGLE har tydeligvis stått opp med feil fot dette nyåret. Syntes du fortjente ett mer "hyggelig" svar en det du har fått, så jeg sender deg en link til det jeg tror vil løse problemet ditt. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q310049 MVH Meg Lenke til kommentar
tombos1 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Hei haffa14! Tusen takk for god hjelp - knakende... Nå er det i orden. Tusen takk. BlueEAGLE: det er som haffa14 sier; enten feil fot, eller lenge siden det har blitt no'... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 ...eller kanskje jeg synes det er rett over gjennomsnittet teit å lime en feilmelding inn på et forum og vente i to dager når du kan lime det inn i google og ha det løst på to minutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå