bbll Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er en sint ung mann. Ble mobbet og det var grovt urettferdig. Har behov for å ta igjen, akkurat som alle andre har behov for balanse og ikke liker å bli tråkka på. Hva bør jeg gjøre? Noen som har tips, råd og erfaringer? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kan du utdype hvordan du ble mobbet? Når? Hvorfor? Lenke til kommentar
bbll Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Kan du utdype hvordan du ble mobbet? Når? Hvorfor? Ganske standard mobbing vil jeg tro. Behandla som en dritt, tråkka på, trua, blitt kasta alt mulig dritt på,, Btw; andre som har behov for å jule opp noen?, eller bare har lyst til å jule opp noen som fortjener det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er bare litt nysgjerrig på om du har noen formening om hvorfor du har vært utsatt for dette. Det er litt vrient å gi noen vettug kommentar når bakgrunnsinformasjonen er så tynn. Alder kunne også vært greit å vite. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ta opp oppførselen med ansvarlig for området, f.eks rektor på skole eller lignende, og krev at det blir gjort noe med. Om det gjentar seg, politianmeld de. Lenke til kommentar
bbll Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er bare litt nysgjerrig på om du har noen formening om hvorfor du har vært utsatt for dette. Uflaks. Pluss at jeg latet som ingenting og holdt maska. Ingen vits i å overanalysere. Ting er ganske enkle som de er. Ta opp oppførselen med ansvarlig for området, f.eks rektor på skole eller lignende, og krev at det blir gjort noe med. Om det gjentar seg, politianmeld de. Bare det at det skjedde for flere år siden. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg skal ikke forsvare mobbing men ofte så kan man faktisk gjøre noen tiltak selv for å redusere eller unngå mobbing helt hvis man er klar over hvorfor man blir mobbet. Hvis det er flere år siden så dette skjedde så er jeg litt usikker på hva motivasjonen bak hevntankene dine er. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg skal ikke forsvare mobbing men ofte så kan man faktisk gjøre noen tiltak selv for å redusere eller unngå mobbing helt hvis man er klar over hvorfor man blir mobbet. Brennmerk heller jævlene. 5 Lenke til kommentar
bbll Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg skal ikke forsvare mobbing men ofte så kan man faktisk gjøre noen tiltak selv for å redusere eller unngå mobbing helt hvis man er klar over hvorfor man blir mobbet. Ja, man kan slutte å late som alt er greit og heller gi retardene en på tryne. Hvis det er flere år siden så dette skjedde så er jeg litt usikker på hva motivasjonen bak hevntankene dine er. Ok, fortell. Hvorfor skjønner du ikke det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg ser ikke nyttverdien av å dvele ved noe som tydeligvis forlengst er over istedenfor heller å bruke energien til noe positivt og skapende det er alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Bare det at det skjedde for flere år siden. For å si det på en litt krass måte. Cry me a river, build a bridge and get the fuck over it. At du går rundt og henger deg opp i mobbingen du ble utsatt for for mange år siden, er ødeleggende for deg selv. Gi slipp på det, og kom deg videre. Det hjelper deg ikke en dritt å tenke på hva som skjedde for mange år siden nå. Og nei, hevn smaker ikke søtt. Det gir bare ekle følelser, og en falsk følelse av glede. Hvem er jeg? Tidligere mobbeoffer. Sparket, slått og lignende gjennom barneskolen og deler av ungdomsskolen. Kom deg videre. 9 Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Bare det at det skjedde for flere år siden. For å si det på en litt krass måte. Cry me a river, build a bridge and get the fuck over it. At du går rundt og henger deg opp i mobbingen du ble utsatt for for mange år siden, er ødeleggende for deg selv. Gi slipp på det, og kom deg videre. Det hjelper deg ikke en dritt å tenke på hva som skjedde for mange år siden nå. Og nei, hevn smaker ikke søtt. Det gir bare ekle følelser, og en falsk følelse av glede. Hvem er jeg? Tidligere mobbeoffer. Sparket, slått og lignende gjennom barneskolen og deler av ungdomsskolen. Kom deg videre. Kjerring? Selvfølgelig hjelper det å ta igjen, og det føles utrolig godt. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 12. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2012 Kjerring? Jøss, driver du med mobbing? 10 Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kjerring? Jøss, driver du med mobbing? Tja, iblant kanskje ... Jeg ble mye mobbet som barn selv, og innser idag at mobbing kan i mange tilfeller føre godt med seg. Altfor mye fokus på det negative rundt mobbing, når det er positive sider også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kunne du kanskje fortalt litt mer om de positive sidene med mobbing? 7 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Positive sider med mobbing? Hva skjer med verden.. 4 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hev deg over det, få utløp for frustrasjonen på en boksesekk for eksempel. Begynn å tren? Få ut litt aggresjon. Tammeste er å skulle ha behov for å jule opp noen iallefall. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Sannsynligheten for at han får juling er jo også alltids tilstede og det ville vel ikke booste selvtilliten særlig. Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kunne du kanskje fortalt litt mer om de positive sidene med mobbing? Jeg klarer bedre idag å sette meg i andres situasjon, og jeg setter nok større pris på venner enn jeg hadde gjort ellers. I tillegg lærte jeg mye, blant annet å spille gitar og synge på grunn av at jeg satt mye alene - i god form ble jeg også siden jeg trente mye, noe jeg har fortsatt med. Mange ting, men samtidig vet man aldri hvordan livet hadde blitt om jeg ikke ble mobbet heller. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Om du ble mobbet for flere år siden, var du åpenbart svakere enn dem. Hva får deg til å tro at ting har endret seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå