Hårek Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har nå hatt Get internett en uke. To ganger har nettet mistet kontakt. Da jeg kom hjem i dag hadde det vært nede i 5 timer. Alle lysene på modem indikerte OK. Tok en powercycle på modemet, og da begynte det å fungere umiddelbart. Begynner nå å lure på om dette er vanlig? Noen andre som opplever at Get er ustabilt? Vi har ganske nytt nett, det ligger fiber ute i gata. Lenke til kommentar
Slk Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hadde også probl med ustabil linje fra Get , datt vel ut ca 1-2 gang per dag Fikk en teknikker fra Get til sjekke Linja og alt var helt okey, Siden boretslaget her har avtale med Get ,så sjekket jeg med noen Naboer og de var online mens linja mi var nede Testa 2-3 Forskjellige Modem og alle hadde samme problem Det som gjorde susen for meg var å fjerne denne Boxen Byttet den ut med et vanlig "gammeldags" antenne t ledd Etter dette har linja hvert meget stabil Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Interessant. Trodde ikke modemet ville fungere uten denne diplexeren, men det gjør det jo. Skal høre med Get, men har ikke så store forventninger til at man kan få noe fornuftig svar fra dem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har dere TV tilkoblet? Det virker som man bør terminere TV-utgangen i TV eller 75 Ohm i følge denne tråden: http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2056491396 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Oppdaterer denne, da det ser ut som jeg har funnet løsningen. Det tok tid, siden det gikk opptil 5 dager uten feil. Fant ut at telefonen virket selv om nettet var nede. Og at forbindelsen kom opp igjen bare ved å koble fra kabelen til router et lite øyeblikk. Da begynte jeg å mistenke routeren, en ZyXEL P2602HWT. Byttet til Netgear N300 (WNR3500L), og har ikke sett dette problemet siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå