Adversary Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hallais, Broren min kom til meg med pcen sin, og spurte hvorfor han ikke kunne kople til med trådløsen. Jeg tenkte at det skulle være grei skuring å få trådløsen på beina igjen, men den gang ei. Det har seg slik at jeg får opp de trådløse nettverkene i rekkevidde, men kan ikke kople til dem. "tilkopling misslykkes" Har sjekka strømsparings innstillinger, oppdatert drivere, ol. Boota opp pcen på Linux Mint Live og aktiverte driveren, men her får jeg ikke opp noen tilkoplingsalternativer engang. Vanligvis ville jeg erklært nettverkskortet for dødt, men vil gjerne være helt sikker da jeg er drittlei av å sende desse hersens laptopene til rep hele tiden. Lenovo ThinkPad Edge E320 Setter pris på svar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kanskje det finnes en firmware upgrade eller bios upgrade du kan prøve. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Fant ingenting, men den fungerte jo før, så det bør ikke være nødvendig da. Uansett så ble problemet løst ved en reformatering, da det ble enkleste løsningen.. Irriterer meg at jeg ikke klarte å finne ut hva som var problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå