Raggi Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 min søster skal ha seg egen pc og eg lurer på om dere kan hjelpe meg med eit ok oppsett til 5000,- Den skal brukes til: internett/chatting(fjortiz) kanskje litt spill(CS, the sims og liknande) skriving/lekser må innkludere skjerm, mus, tastatur, høytalere osv Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Se under student på anbefalinger. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 min søster skal ha seg egen pc og eg lurer på om dere kan hjelpe meg med eit ok oppsett til 5000,- Den skal brukes til: internett/chatting(fjortiz) kanskje litt spill(CS, the sims og liknande) skriving/lekser må innkludere skjerm, mus, tastatur, høytalere osv skjermkort GeForce4 MX 440 det er bra men men 5000,- for alle Hmm Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Se under student på anbefalinger. LINK Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Se under student på anbefalinger. LINK Flytta HIT :wink: . Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 min søster skal ha seg egen pc og eg lurer på om dere kan hjelpe meg med eit ok oppsett til 5000,- Den skal brukes til: internett/chatting(fjortiz) kanskje litt spill(CS, the sims og liknande) skriving/lekser må innkludere skjerm, mus, tastatur, høytalere osv <OFF TOPIC> Håper det er ho som skal spille cs, er alt for få jenter som spiller pc spill! (og i det hele tatt har pc) <OFF TOPIC> Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Se under student på anbefalinger. LINK Flytta HIT :wink: . Når da? La inn den igår tror jeg Uansett, en slik PC gir deg mye for pengene! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 min søster skal ha seg egen pc og eg lurer på om dere kan hjelpe meg med eit ok oppsett til 5000,- Den skal brukes til: internett/chatting(fjortiz) kanskje litt spill(CS, the sims og liknande) skriving/lekser må innkludere skjerm, mus, tastatur, høytalere osv <OFF TOPIC> Håper det er ho som skal spille cs, er alt for få jenter som spiller pc spill! (og i det hele tatt har pc) <OFF TOPIC> det er nokk hun ja.... ikkje spør meg................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå