Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham Hotspur - Everton (11.01.12).

Snurreleif

8 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

• Tottenham
      5
    • Uavgjort
      1
    • Everton
      2

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan Evertonfansen føler det om dagen egentlig, makan til innstilling har jeg bare sett et lag ha hittil i sesongen på WHL og det var WBA. Et lag av Evertons kaliber skal ikke spille fotball på denne måten, spesielt ikke med det spillermaterialet. Ok de ville ikke vunnet ligaen med den troppen men jeg er sikker på at de ville oppnådd samme resultat med "gung-ho" fotball og da ville i det minste fansen blitt underholdt.

Det var jo litt sånn med oss før i tiden, men vi ble i det minste underholdt selv om vi var smertelig klar over vår egen middelmådighet. Man kunne være stolt av å være Spurs-supporter selv om vi visste at vi var ræva. Vi holdt fast ved våre tradisjoner om at spillet handlet om "glory", selv med verdensstjerner som Ginger-Péle og Steffen Freund som fast interiør på WHL. Har tenkt på dette en stund men med denne forestillingen jeg bevitner nå så forsterkes alt tusen ganger, ingenting får meg mer opprørt når det komemr til fotball enn når lag spiller på denne måten. Hadde Moyes vært fra et annet land enn England hadde han aldri fått en jobb på balløya igjen.

Eller er det bare vi som er så latterlig gode at selv vårt 4. valg på midtbanen skinner? Vel, Livermore har ihvertfall klart seg mer enn godkjent i kveld, bortsett fra et par skumle feilpassninger er dette det beste jeg har sett av ham, har trua på ham som en Carrick-type, en som vokter 16-meteren og slår de enkle passningene. Problemet er at det kan virke som han tror han har evnene til Modric noen ganger og blir litt overivrig med passningene. K I S S for f!

Absolutt godkjent av midtstopperbackupduoen vår også forresten. Herlig å ha spillere som Dawson og Kaboul i troppen! Og for en kamp av Modric så langt, han eier jo hele banen mellom 16-meterene. Også bra, men litt heldig scoring av Lennon som var litt usynlig frem til da. Var lit urolig rett før scoringen at dette kom til å bli en ekstremt ufortjent 0-1 kamp men det var bare mine gamle Spurs-nerver som spilte meg et puss - det tar tid å venne seg til at vi faktisk er et jævla bra lag.

COYS!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...