Marius13 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Halloen!, sitter her med et ønske om å få litt hjelp til min prøveeksamen i morgen. vi skal trekke 2 random oppgaver å presentere de i 20 minutter. har aldri hatt eksamen før, har alltid sluppet unna og det er utrolig mye vi kan få i oppgave. liste over temaer: Drift og vedlikehold - Vedlikehold og feilsøkning av nettverk - Tiltak for sikring av nettverk - Innkjøp og etablering av domener - Oppsett og etablering av nye nettverk Bruker og driftsstøtte - Opplæring/kursing av ansatte - Feilsøkning, optimalisering og vedlikehold av klientnmaskiner - Kursing i kontorstøtteprogrammer - Behandling av data i henhold til gjeldene lover og regelverk Virksomhetsstøtte - Budsjetterring før innkjøp av varer og tjenester - Tegning av nettverk og prosesser i Visio Håper på noen tips på hva jeg kan forvente meg, og hvis noen har hatt noe lignende før hadde vært fint med svar! ty Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det du kan forvente deg er masse om servere ellers så vil jo alt handle om det du har lært til nå på ikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå