Gå til innhold

BK: Råtten traktor


Larsinnj

Anbefalte innlegg

Dette er et bilde jeg tok høsten 2011. Bor en skrotnisse litt lenger oppi dalen her, så jeg tenkte kanskje jeg kunne finne noen stilige motiver til en liten fotoshoot. :)

 

ISO: 100

Brennvidde: 46mm

Blender: f/22

Lukkertid: 10 sek

 

Justert litt på "tone curve" i Lightroom, pluss lagt til vannmerke og ramme. :)

 

post-156406-0-57651200-1326295394_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komposisjonen synest eg er litt uheldig. Greiner i vegen og ein vinkel som eg (personleg) ikkje liker. Det er noko i bakgrunnen der som forstyrrer meg litt. Den greina på høgre side er litt plagsom også. Det heile kjennest litt rotete. Men det er eit veldig flott motiv, som har stort potensiale. Eg veit ikkje korleis det ser ut der, men kanskje den andre sida hadde vore betre?

 

Eksponeringa er forsåvidt grei. Slike motiv passar utmerka til HDR - i alle fall etter mi meining. Kunne fått litt meir detaljar i motoren.

 

PS. berre ein liten detalj: du har vel strengt tatt lagt på ein signatur, og ikkje eit vassmerke ;)

Lenke til kommentar

Ok. Får ta det med meg til neste gang jeg skal prøve! :)

 

Mener du jeg skulle stått mer foran traktoren? Tror ikke dette hadde blitt noe bedre da det, som du påpeker, ligger mye annet dritt der som forstyrrer. Valgte å få med litt av det for ikke å få et bilde rett fra siden på traktoren. Det ligger også en del ting bak meg, så det er heller ikke så heldig å stå andre veien å ta bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...