Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

epilepsi uten å ha anfall. går det ann?

Bruker-168731

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja! Det går ann å ha epelepsi uten å ha hatt anfall, jeg kjenner noen som har epelepsi og h*n sier at hun har ikke anfall og ditt å datt p.g.a h*n faller bort og "er ikke med oss" i den tiden anfallet er(sekunder/minutt). så du kan ha hadd bare noen små anfall du ikke vet om.

Lenke til kommentar

går det ann å ha epilepsi uten å ha anfall? jeg fikk påvist masse epileptisk aktivitet i hjernen min på den siste eegen jeg tok for ca to-tre år siden. og kan jeg ha aktiviteten enda, selv om jeg har lekt mye fainting-game?

Det eksisterer og komplekse anfall der man man er funksjonerende selv om man har et noe lengre annfall. Min stefar har epelepsi og alt man merker på ham er at han "zoomer ut" i noen øyblikk, men han kan fortsatt gjør innøvde oppgaver som å kjøre, gå, osv, men for han han bare ikke hørt oss forsøke å snakke til ham. Så bare vi i familien legger merke til det mens folk som ikke kjenner ham hadde ikke lagt merke til det.

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...