Bruker-168731 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 går det ann å ha epilepsi uten å ha anfall? jeg fikk påvist masse epileptisk aktivitet i hjernen min på den siste eegen jeg tok for ca to-tre år siden. og kan jeg ha aktiviteten enda, selv om jeg har lekt mye fainting-game? Lenke til kommentar
utdanning Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja! Det går ann å ha epelepsi uten å ha hatt anfall, jeg kjenner noen som har epelepsi og h*n sier at hun har ikke anfall og ditt å datt p.g.a h*n faller bort og "er ikke med oss" i den tiden anfallet er(sekunder/minutt). så du kan ha hadd bare noen små anfall du ikke vet om. Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Epilepsi arter seg på mange måter - noen typer epileptiske anfall er knapt merkbare, og man trenger ikke være plaget av de mer kjente GTK-anfallene(Store krampeanfall som de fleste forbinder med epilepsi) Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 går det ann å ha epilepsi uten å ha anfall? jeg fikk påvist masse epileptisk aktivitet i hjernen min på den siste eegen jeg tok for ca to-tre år siden. og kan jeg ha aktiviteten enda, selv om jeg har lekt mye fainting-game? Det eksisterer og komplekse anfall der man man er funksjonerende selv om man har et noe lengre annfall. Min stefar har epelepsi og alt man merker på ham er at han "zoomer ut" i noen øyblikk, men han kan fortsatt gjør innøvde oppgaver som å kjøre, gå, osv, men for han han bare ikke hørt oss forsøke å snakke til ham. Så bare vi i familien legger merke til det mens folk som ikke kjenner ham hadde ikke lagt merke til det. -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå