Neekita Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det begynner å bli utrolig irriterende at "W" stopper å fungere randomly her og der. Det skjer bare oftere og oftere. Det er spesielt irriterende når jeg flyr helikopter, ender som regel med at jeg kræsjer før jeg får tid til å oppfatte at w har sluttet å virke. Hvis jeg slipper tasten og trykker den ned igjen, så funker det fint. Jeg trodde jo selvsagt det var mitt tastatur først, men etter litt googling så er det visst flere som har dette problemet. Er det noen her som har samme problem? Regner ikke med det finnes en løsning på dette? Det er vel et BF3 bug? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 WASD er vel de mest brukte tastene så om de slutter å virke er vel ikek det så uvanlig. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det sammme skjer her hos meg. Aldri tenkt helt over hvorfor det skjer elller hva jeg gjør når det skjer, men det er nok noe med bf3 ja. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg bruker min PS3 kontroller til BF3 så jeg slipper sånne problemer. Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det er vel en begrensning på antall tastetrykk som kan registreres samtidig. Mulig dette gjør at den faller ut? Har merket det samme selv når jeg kjører tanks.. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det er vel en begrensning på antall tastetrykk som kan registreres samtidig. Mulig dette gjør at den faller ut? Har merket det samme selv når jeg kjører tanks.. Mitt tastatur har full NKRO og jeg opplever samme problem som OP. Det er ganske irriterende. Problemet ligger nok i programmvaren ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå