Cuneax Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ny streamingtjeneste lanseres i Norge. Sony til angrep på Spotify og WiMP Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify 2 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Og i konkurranse med http://www.beat.no/ også til 99 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify Beat .no har app. for Android. Hvorvidt utvalget av musikk passer deg må du eventuelt sjekke. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som kjenner bitraten på strømmen her, har hørt om 48kb Acc? Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dersom man unsubscriber så ligger spillelistene tilgjengelig i 14 dager før dem så slettes dersom man ikke subscriber igjen..... SLEIPT! Ingen offline mode ... nei, da betaler jeg heller en tier eller to ekstra for offlinemode =) 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify Android-telefoner har også tilgang til å bruke tjenesten, Endret 11. januar 2012 av sindre94 Lenke til kommentar
colate Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes ikke denne er i nærheten av Spotify eller Deezer(som funker i Norge nå). 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvorfor skal de absolutt kjøre uten installasjon? Jeg har ingen interesse i å bruke nettleseren til musikk når jeg kan ha det i et eget program. :/ 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify RTFA? "Android-telefoner har også tilgang til å bruke tjenesten", og her er appen. Edit: Akk, der gikk vel forøvrig muligheten for Spotify på PS3 ut av vindu for godt. Er litt ukult når dingsefabrikanter også er innholdsleverandører. Endret 11. januar 2012 av Okapi 1 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify Android-telefoner har også tilgang til å bruke tjenesten, Om at jeg kan bruke det på android er en annen sak, jeg vil ikke spille musikk ifra nettleseren. Spotify er digg, wimp har jeg kun prøvd når det ble utgitt så holder kjeft angående dette, beat.no har jeg ikke erfaring med i det hele tatt. Så i mine øyne, frem til noen har noe som kan konkurere med spotify, så holder jeg meg der. Edit: Okapi: Den så jeg ikke. Kan teste ut det iallefall, har trua på sony, men ikke enda Endret 11. januar 2012 av Wik Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Om at jeg kan bruke det på android er en annen sak, jeg vil ikke spille musikk ifra nettleseren. Spotify er digg, wimp har jeg kun prøvd når det ble utgitt så holder kjeft angående dette, beat.no har jeg ikke erfaring med i det hele tatt. Så i mine øyne, frem til noen har noe som kan konkurere med spotify, så holder jeg meg der. Edit: Okapi: Den så jeg ikke. Kan teste ut det iallefall, har trua på sony, men ikke enda Spotify funker flott for meg, merker ikke mye til at mange sanger mangler og slikt. Ellers skjønner jeg ikke hva som er så flott med å ha musikken i nettleser, for meg vil det da bare bli blanda inn i andre tabs jeg har oppe og jeg får ikke brukt media knappene på tastaturet til å spille/pause musikk. Spotify får jeg på skolepcen uansett, ellers har jeg det på mobilen. 1 Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Håper de på å samle inn flere kontoer, som hackere senere kan knabbe? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Spotify har en gang ikke konkurranse spør du meg, de er vel de som er soleklart best og populærest (iallefall i skandinavia) og tipper wimo kun har 20-25% av så mange brukere spotify har Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dette med rettigheter kommer til å bli et større og større problem for sluttbruker. Jeg er negativ til utviklingen fordi kultur (musikk, film, tv sendiger) vil bli spredd over mange rettighetshavere som alle har egen distribusjon. Sannsynligheten er da stor for at andre distributører nektes innhold og sluttbruker må enten ha en mengde abbonement eller avstå fra innholdet. Egentlig burde det bli ulovlig å eie rettigheter på kultur når en samtidig er distributør for å forsikre at alle distributører har lik tilgang på alt innhold. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Nei, nei, nei... Uff, hvorfor måtte SONY satse på dette? Tviler på at de lykkes med noe utenom å hindre f.eks. Spotify på sine produkter... Det de skulle ha gjort er å inngått et sammarbeid med Spotify, slik at man kunne logget inn med Premium-konto på PS3 og Bravia-produkter. Prøvde det såvidt, kan ikke si jeg ble så veldig interessert. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 "En sentral egenskap ved Music Unlimited er muligheten til å synkronisere sitt eget MP3-bibliotek med tjenesten" Dette har Spotify hatt fra dag en , og er en selvfølge bør være. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 "En sentral egenskap ved Music Unlimited er muligheten til å synkronisere sitt eget MP3-bibliotek med tjenesten" Dette har Spotify hatt fra dag en , og er en selvfølge bør være. Du tar det litt ut av kontekst her. Music Unlimited lar seg skylagre samlingen din hos Sony. Såvidt meg bekjent er ikke noe tilsvarende mulig med Spotify. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Denne har dukket opp på playstation en stund hos meg, men har ventet på en mulighet til å streame på pc og mobil/nettbrett før jeg tenkte å prøve den ut :_) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 "En sentral egenskap ved Music Unlimited er muligheten til å synkronisere sitt eget MP3-bibliotek med tjenesten" Dette har Spotify hatt fra dag en , og er en selvfølge bør være. Du tar det litt ut av kontekst her. Music Unlimited lar seg skylagre samlingen din hos Sony. Såvidt meg bekjent er ikke noe tilsvarende mulig med Spotify. Ikke er det mulig(?) å sykronisere uten å gå via noen sky heller. (i spotify altså) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå