KennethDreyer Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En kompis av meg mener han føler seg mer kvikk på gymmen når han tar slankepiller som skal øke fettforbrenningen. Han har kjøpt slankepiller fra denne siden. Han påstår selvfølgelig ikke at det er en mirakelpille som gjør at han kan slanke seg mens han sitter foran TV-en, men at det gir mer effekt (hvor målet er mindre fett) av treningen. Lurer bare på om det er noen andre som mener det samme? Spør man Google om samme tema får man forskjellige svar overalt, alt fra at det er en svindel til at pillene slanker deg uten trening. Vil gjerne høre personlige erfaringer, ikke henvisninger til andre "eksperter" Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Pillene har 300 mg koffein i seg per dagsdose (en boks redbull har 80mg), så det er ikke så rart at han føler seg kvikkere. Kaffe er nok endel billigere dog Endret 11. januar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Mener du da å drikke vanlig svart kaffe eller finnes det noe som går lettere ned for de av oss som ikke drikker kaffe til vanlig? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg mente bare at det ikke er noe hokus pokus, bare (dyr) koffein. For de som ikke liker kaffe er det også koffein i f.eks grønn eller svart te Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg drikker en del grønn te. Jeg drikker også grønn iste under trening. Den lager jeg selv uten sukker. I tillegg har jeg grønn te i shaken min før trening. Det virker meget bra og oppkvikkende. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så hva ble det egentlig til...drikker man kaffe for å øke forbrenningen?? isåfall kan jeg ikke bare blande ut si 5 kopper kaffe i 1 DL vann.. og bare "shotte" det selvom det vil smake altfor sterkt...? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fokuser heller på maten du inntar, det er først og fremst der problemet ligger hvis du er overvektig. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Grønn og hvit te skal virke litt på forbrenningen, men da må man være flink og drikk en del. Hvis te smaker bedre, og samtidig inneholder sterkere antioksidanter enn grønn btw.. Kaffe/koffein kvikker opp kroppen og øker forbrenningen fordi den setter kroppen i gang, spesielt hjertet. Drikk vanlige doser.. 300mg per dag bare fra piller tror jeg ikke er godt for hjertet ditt i lengre sikt.. Drikk kaffe, svart, grønn og hvit te. Kombiner disse, så vil du få i deg antioksidanter og koffein i mer regulerbare doser Grønn og hvit te inneholder også EGCG, som skal være bra for kroppen og forbrenningen i riktige mengder. eks: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1081 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Som regel gir de fleste slankepiller slankende effekt, men problemet er at pilleindustrien selger det selv om det bare er snakk om en halv kalori ekstra i døgnet. Bare de kan dokumentere effekt, så selger de det. Men effekten kan være så liten at du neten ikke merker noenting. Det er som å selge en bøtte med vann og så påstår selgeren at vannet kan brukes til å vanne blomstrene dine og det er garantert at det vil virke. Kanskje et dårlig eksempel. Men jeg kan garantere deg (matematisk) at det ikke lønner seg å bruke (som regel 2-300 kr per boks) på dette. Disse 2-300 kronene kunne du brukt på noe annet og fått større effekt av det. Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Som regel gir de fleste slankepiller slankende effekt, men problemet er at pilleindustrien selger det selv om det bare er snakk om en halv kalori ekstra i døgnet. Bare de kan dokumentere effekt, så selger de det. Men effekten kan være så liten at du neten ikke merker noenting. Det er som å selge en bøtte med vann og så påstår selgeren at vannet kan brukes til å vanne blomstrene dine og det er garantert at det vil virke. Kanskje et dårlig eksempel. Men jeg kan garantere deg (matematisk) at det ikke lønner seg å bruke (som regel 2-300 kr per boks) på dette. Disse 2-300 kronene kunne du brukt på noe annet og fått større effekt av det. Jeg har kjøpt meg sånne derre T3 piller. Det stod på nettsiden at de var bra til vektnedgang. Hvor mange piller tar jeg? Tror de innholder 25 mg, mcg.. noe i den dur. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det folk ikke forstår med slankepiller er følgende: Du kan velge mellom to ting: 1: Kast vekk 2-300 kr på en boks slankepiller og oppnå 200 kcal reduksjon på dagsbasis 2: Spar 2-300 kr og kutt ned på 3 brødskiver om dagen (så sparer du matpenger i tillegg) og oppnår nøyaktig samme effekt, bare at du sparer masse penger. Konklusjon: Slankepiller er helt unødvendig og bortkastede penger. 3 Lenke til kommentar
Bodybuilder96 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Hei! Jeg har testet Rapid Burner som man kjøper hos proteinfabrikken Jeg har ikke merket mye forskjell, annet er at man har mye mere energi under treningen. Man føler også at det tar på fettet når man driver med jogging. Det verste man opplever er oppgulp, dette oppgulpet blir veldig sterkt fordi pillen inneholder så mye krydder. Men bortsett fra det kan jeg vell anbefale disse pillene Endret 13. februar 2012 av Eivind96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå