garnish Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er da en av de som har kjøpt 500m og valgte trådløst nettverkskort Intel PRO Wireless 2100 Mini-PCI-kort. Har kjørt dette mot et D-Link aksesspunkt DWL 900AP+ og har hatt problemer med å komme inn på forskjellige nettsteder. På en fast PC har jeg et D-link-520+ PCI adapter, og der fungerer alt som det skal. Har hatt et spørsmål om dette før på forumet, men da forsøkte jeg å endre på IP og DNS-settings. Men nå, når jeg har fått installert fast-PC'en, lurer jeg på om det er WLAN'en i Dellen! Er det noen andre som har hatt problemer med WLAN-kortet i en 500m? Og er det slik at "like barn leker best"?? Garnish Lenke til kommentar
knut Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det er et kjent problem mellom Intel Pro 2100 kortene og D-Link sin properitære 22 Mbps løsning. (614+ og ap900 f.eks) Det finnes ingen løsning for dette foreløpig, men regner med at både intel og d-link jobber med det. Lenke til kommentar
garnish Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 får jeg anskaffe meg et D-Link PCMCIA-kort eller et USB-adapter. Takk for informasjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå