Shoo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Enkelt og greit; Finnes det en fullverdig erstatter til Microsoft IntelliMouse 3.0? Jeg har først brukt IM 1.1A, så 2.0 før jeg endte opp med 3.0, som er helt klart den aller, aller beste jeg har eid når det kommer til PC-mus! Lurer da på om det finnes en fullverdig erstatter til denne, eller? Hvis det ikke er det, så går jeg nok for samme IM 3.0 igjen da. Også finnes den jo i svart, noe som er mer hot! Og nei, IM4.0 duger ikke. Den falt ikke i smak hos meg i det hele tatt. Den skal primært brukes til heavy surfing, bilde- og filmredigering og noe lett spilling. Endret 11. januar 2012 av Shoo Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Logitech G400 eller M500 er ikke dumme. Hvis du vil ha en litt høyere mus så er MX518 en av mine favoritter. Selv bruker jeg G500 nå, men den har litt mer former enn en Intellimouse 3.0. Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ingen Logitech er i nærheten av å være en erstatning for IM3.0. De har helt andre formfaktorer. Razer Deathadder er nok den jeg har funnet som er nærmest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå