gnus Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvordan er det til å feste en Windows Etch rett på kabinettet, altså ikke på vindu som det er tenkt til ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 vil tro det blir det samme... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 vil tro det blir det samme... Eg trur han meiner om det vil synes.. Men eg trur det skal funke.. Trur det er ein form for partikla i etchen som gjere at han reflektera lys.. (Detta e berre noke eg trur eg ha hørt ein gang.) Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Funker bra det. Sett mange som har et sølv metallic kabinett og en AMD etche på siden.. Har vurdert n sånt selv Lenke til kommentar
gnus Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 men det er bra.. da blir det sånn på meg Lenke til kommentar
Instict Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 da blir heilt sikkert steikje bra =) Gi meg en tilbakemelding viss det blir bra =) For da skal AsteriX også ha noe stæsh Lenke til kommentar
v0id Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er jo ikke noe annet enn ett vanlig klistremerke da, burde kunne festes hvor som helst. (ja, jeg har en selv. ) Lenke til kommentar
gnus Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 da jeg fikk det i posten viste det seg at det ikke gikk siden det er ment dei skal festest på insiden, altså om det skulle vere på kabinettet ville den vert speilvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå