co2 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 BeHold Jeg har skaffet meg Pirates of the caribbean, yey Men selvfølgelig er det noe galt. jeg kan spille fra 5sec til over en time og så *pang*#%# bilde (eller det blir svart) fryser og jeg hører enten en j**** høy skrape, hvine lyd eller den samme lyden ifra spillet kommer om og om igjen. Har prøvd reinstall 4 ganger og det virker ikke definetivt ikke. :x &/¤¤¤=#(%#=% HJELP ! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 feilpostet skal være under spill Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Men det er jo selvfølgelig grafikk kort eller lydkort det er noe galt med når det oppstår en slik feil cp Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Men det er jo selvfølgelig grafikk kort eller lydkort det er noe galt med når det oppstår en slik feil cp Ja, men da er det jo fremdeles feilpostet da, du postet det jo under Hovedkort, Prosessor og minne. Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 SÅ HADDE DET VÆRT DEILIG Å SLIPPE CAPS I TOPIC... SYNES DERE IKKE ? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 SÅ HADDE DET VÆRT DEILIG Å SLIPPE CAPS I TOPIC... SYNES DERE IKKE ? HVORFOR DET!!!!!!1??????++89+"?? STORE BOKSTAVER RUUUULER!!!!!¤¤%"#¤%??"?!?!!§!!!! OG IKKE TRENGER VI Å VITE NOE OM HVILKEN MASKIN/PROGRAMVARE HAN HAR HELLER!!!! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Kansje vist det gikk ann å ikke henge seg opp i postinga vær eneste gang, å heller finne på noe seriøst å si...... :-? Det kan godt være noe med prosessor, minne, eller hovedkort også........ Lenke til kommentar
John P. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Kansje vist det gikk ann å ikke henge seg opp i postinga vær eneste gang, å heller finne på noe seriøst å si...... :-? Ja vel - så svar på spørsmålet hans da, kun basert på det første innlegget. Ikke så lett kanskje? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du kan prøve å finne oppdaterte drivere til skjermkortet fra produsenten. Jeg har opplevd dette i mange spill, med den eldre maskinen min. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er ikke sikkert at det er noe galt med hardwaren, det kan være driver problemer eller noe galt med selve spillet, altså den kopien du har fått... Crasher maskinen når du spiller andre spill også? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Flaming/feilposting. La moderatorene gjøre jobben sin Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg