Gå til innhold

Ny fix til Pinnacle Studio 8 er lagt ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jag lastet ned denne, og kan ikke se noen forbedring på stabilitet. Før kunne jeg iallefall legge inn stillbilder i filmen, nå stopper renderingen helt opp og henger der hvor jeg har satt inn stills.

Selv om det står at denne patchen skal fikse dette.

Lenke til kommentar

Kjører du med programmer i bakgrunnen? F.eks. Norton Anti Virus, Zone Alarm eller annet, vil jeg anbefale deg å stoppe disse programmene. Trekk heller ut forbindelsen til Internett hvis du er redd for virus eller lignende.

Selv har jeg kastet ut Studio 8 til fordel for Pinnacle Edition 5.1. De to programmene kan ikke sammenlignes. Edition 5 har ikke krasjet en eneste gang siden jeg installerte det (ca 3 uker siden).

Som du sikkert har sett, så har jeg hatt noen meninger om Studio 8 her på forumet, og det skulle mye overbevisning til for at jeg torde å saste på et Pinnacle produkt på nytt. Denne gangen ser det ut til at ting fungerer.

Kjøpte og betalte programmet hos Videoutstyr as, til en hyggelig pris, og i dag ringte selgeren og inviterte meg på gratis kurs. Noen fordeler får man når man kjøper programmet, og ikke kjører med piratkopi.

For all del, jeg antyder ikke at du gjør det.

Hvis du skal satse på videoredigering til litt annet enn ferievideoer, anbefaler jeg Edition 5.x

Lenke til kommentar
Vil den Norske teksten i programme forsvinne med denne oppgraderingen?

Om den norske versjonen skulle forsvinne etter å ha installert ny oppdatering, kan du enkelt ordne opp med fixen du kan laste ned her.

Ellers må jeg si at det ikke er ofte en hører om slikt som Predecessor melder om; redigeringsprogram som ikke har krasjet på de 3 ukene det har blitt brukt. :woot:

Ser ut som om Pinnacle har gjort mye riktig med Edition 5 programvaren! :yes:

/Øystein :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...