Torhild Jansen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Steinvender. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Skarpt og fint, kunne godt tenkt meg et tettere snitt.. men vet ikke om det allerede er croppet? evt. tåler det cropping? fint med skyggen av fuglen. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fint bilde mulig litt for mørkt på fulen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ideelt sett kunne du brukt en blits her, men med den avstanden du har hatt når bilde ble tatt, ville det vel ikke hatt noen effket. Men fordi lyset treffer bakfra, blir fuglen noen mørk. Men ut fra de forutsettningene bildet ble tatt under, sier vi at dette er "bestått" :o) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Skarpt og fint, kunne godt tenkt meg et tettere snitt.. men vet ikke om det allerede er croppet? evt. tåler det cropping? fint med skyggen av fuglen. Takk for kommentaren - bilde er cropet en del, så der var vel grensen nådd Fint bilde mulig litt for mørkt på fulen. Takker for kommentaren Ideelt sett kunne du brukt en blits her, men med den avstanden du har hatt når bilde ble tatt, ville det vel ikke hatt noen effket. Men fordi lyset treffer bakfra, blir fuglen noen mørk. Men ut fra de forutsettningene bildet ble tatt under, sier vi at dette er "bestått" :o) Takker for kommentaren - og jeg er fornøyd med "bestått" Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Greit fuglebilde i vakkert lys og fint miljø! God 3'er! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har sans for toner/lys og farger i bildrene av Fjærplytt,for meg er det en sterk 4,7. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Greit fuglebilde i vakkert lys og fint miljø! God 3'er! Takker for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Har sans for toner/lys og farger i bildrene av Fjærplytt,for meg er det en sterk 4,7. Takker så mye for kommentaren - men denne gangen har jeg riktig navn: Steinvender Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Litt midtstilt eller et meget flott bilde:) 5 fra meg Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Et nydelig bilde, skarpt, fin struktur!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg