Dodraug1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har hatt dette problemet helt siden jeg fikk telefonen for noen mnd siden. I begynnelsen trodde jeg kanskje det var fordi jeg overførte SMS historikken fra min gamle HTC Touch Diamond 2, så i forrige uke resatte jeg S2'en til fabrikkinstillinger, men problemet er der fortsatt. Det som skjer er som tittelen tilsier at jeg ikke kan svare på SMS'er. Hvis jeg ser på en SMS samtale og begynner å skrive et svar direkte der, får jeg bare "Failed. Message not sent" når jeg prøver å sende. Dersom jeg kopierer teksten og limer den inn i en ny melding som jeg sender til samme person går det helt fint og meldingen legger seg fint inn i samtalen som den skal. Altså, hvis jeg svarer direkte på en melding går det ikke, hvis jeg går tilbake til meldingsoversikten og lager en ny melding derfra går det fint. Andre som har opplevd det samme eller vet hvordan det skal løses? Alt av oppdateringer o.l er installert. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Forsøk å laste ned f.eks. handcent sms og se om det er samme problem da. Lenke til kommentar
Dodraug1 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Ser ut som det går fint å svare på SMS'er med handcent, men jeg ønsker å ikke bruke en 3.parts applikasjon til SMS om mulig... Endret 11. januar 2012 av Dodraug1 Lenke til kommentar
stureth Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Dette er et generelt problem og ikke knyttet til en bestemt telefon, men til hvilken operatør du bruker. I oppsettet må du har kryss for at du skal bruke din operatørs meldingssentral nå du svarer og ikke senderens meldingssentral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå