Gå til innhold

Hardware og teknisk for SWTOR!

Anbefalte innlegg

Nå har jo spillet fått sitt eget underforum, så hvorfor ikke benyttet seg av det? Istedenfor at vi har spredt HW-snakk i SWTOR-tråden, så tenkte jeg at vi kunne ta det samlet her. Det blir mer ryddig og ikke minst lettere for andre forumbrukere å finne frem HW-relatert informasjon, om det har blitt postet før. So without further ado, fyr løs med alt av spørsmål, nerdesnakk og annen HW-snakk!

Specs for å kjøre SWTOR

Processor:

• AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
  • Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better

Operating System:

• Windows XP Service Pack 3 or later

RAM:

• Windows XP: 1.5GB RAM
  • Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM

Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.

Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

• ATI X1800 or better
  • nVidia 7800 or better
  • Intel 4100 Integrated Graphics or better

DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only)

Internet connection required to play.

Kilde: http://www.swtor.com/info/faq

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får kickstarte tråden

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10532

Hvordan vil denne pcen yte? Ser at de nå har slengt inn en i5-2310 CPU, og den er vel en grei CPU? Har bare hørt at i5-2500/2500k er gode i den serien, ikke hørt noe om 2310. Tenkte ihvertfall å bytte minne til Corsair Vengance 2x4GB, bare 230.17 ekstra så.

Den vil kunne kjøre SWTOR uten større problemer.

Nesten samme skjermkort som jeg har, prosessoren er god nåkk og 4 Gb RAM holder også.

Jeg opplever ikke lag, men ser på div. monitorer at spillet sluker mye RAM.

Ligger til tider over 80% minneforbruk, og dette har jeg aldri opplevd i andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...