6 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei! Jeg holder på å leie en bil til USA i sommeren. De leier til 18 åringer og lurer bare på om denne siden og firmaet er legit? www.okrentacar.com Vi bestemte oss for å ha den beste forsikringer vi kan få, med opp til en halv million dollar i libility forsikring. Det inngår vel hvis vi treffer andre biler, skader andre personer, andres eiendom osv. Riper vi bilen eller krasjer den så er vi ansvarlige med opp til 1000 dolalr, men ikk mer. Han vil også ha alt av kreditt kort infoen. nr, expire date og de 3 siste. bare lurte på om noen andre har brukt disse før ?? Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Normalt er det stortsett minst 21 år over hele USA, så jeg ville vært veldig skeptisk ihvertfall, men skal ikke si at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Its legit Check it out via the better business bureau that monitors rip-off companies. Its been a business since 1993 and caters. To students and foreign turists like yourself. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har leid der, overlevde. Kjørte ca. 500 mil. Fikk en helt grei ny SUV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå