Harald Gjerholm Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 'Konebil' på foto safari Beskrivelse: Igår var jeg ute i et strålende vær med konas bil og tok noen kjappe bilder. Bildet er tatt mellom Olimb og Grindvold litt nord for Jevnaker. (Hm..liten aktivitet her nå) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei, et tips her i dette fantastike lyset må jo være å snu bilen slik at lyset faller inn på siden av bilen... slik den står nå blir spessiellt bakerste del av bilen liggende i skyggen. ellers er jo eksponering og teknisk gjennomføring bra. Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Teknisk bra eksponert og motivplassering er ganske så bra, men..... du burde jo ha vasket bilen til kona før du tok bilder av den.... hehe... og tenk så blid kona hadde blitt når du kom tilbake....? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det er akkurat denne type lys bilfotografer liker å jobbe med - så den var du heldig med. Fine farger og vakkert lys.... Bilen.... ?? Har ikke greie på bilder, så det overlater jeg til andre Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Greit å se at det er andre enn jeg som ikke har nyvasket bil ja! Greit bilde med godt lys. Mulig en annen vinkling mot bilen kunne vært noe her! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg