Gå til innhold

P8Z68-V PRO / GEN 3 ?

MrAvionics

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beklager spm, jeg er ikke så god på pc syar2003 men prøver å lære meg det nå.: Mener de at en då må oppgradere BIOSen og fysisk bytte ut slottene? Jeg har bestillt det hovedkortet og på asus sine nettsider så viste de et bilde med pil på standard slottene og skrev at de var pcie 3.0 kompatibel. mulig jeg leste for dårlig eller ikke har skjønnt poenget.

Lenke til kommentar

beklager spm, jeg er ikke så god på pc syar2003 men prøver å lære meg det nå.: Mener de at en då må oppgradere BIOSen og fysisk bytte ut slottene? Jeg har bestillt det hovedkortet og på asus sine nettsider så viste de et bilde med pil på standard slottene og skrev at de var pcie 3.0 kompatibel. mulig jeg leste for dårlig eller ikke har skjønnt poenget.

Tar du en kikk under PCIe-sporet ser du at det er noen brikker der, det er disse som er problemet. De kan ikke byttes ut

Lenke til kommentar

.

Tar du en kikk under PCIe-sporet ser du at det er noen brikker der, det er disse som er problemet. De kan ikke byttes ut

ja det var det som fikk meg til å lure litt på det utsagnet her:

"Er ikke kun BIOS oppdatering nei.

Sitat

However this requires an upgraded set of components; including a motherboard with PCI Express 3.0 switching IC that has completed compatibility testing"

jeg vet at du ikke kan bytte ut de brikkene. det bare jeg som ikke forstår hva som da menes med " this requires an upgraded set of components" i tillegg til oppgradert BIOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...