mobilen.no Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den raske utbredelsen av smartmobiler har gitt mobiltelefonen en helt ny rolle. Mobilen blir midtpunktet i stua Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) XBMC remote SHDL fikk jeg lyst på... Endret 11. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 XMBC remote SHDL fikk jeg lyst på... Regner med du mener XBMC? Xbox Media Center? Men hva mener du med SHDL? Google ga meg lite: Acronym Definition SHDL Short Hop Double Laser (gaming) SHDL Siti Hasmah Digital Library (Malaysia) SHDL Sena Hotel Development Limited (est. 1995; Bangladesh and UK) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Tipper han mener Smart HDL, akronymer er stas. Har brukt mobil som fjernkontroll i et par år. Funker greit, men jeg vil ikke miste muligheten for tradisjonell styring. Jeg glemmer for lett mobilen ulike steder og dersom jeg måtte hente den for å få kontroll på tv'en ville jeg blitt gal. Endret 11. januar 2012 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg